Вход | Регистрация

Ексклузивно! Търновка консултира Холивуд

Ексклузивно! Търновка консултира Холивуд
Личен архив -Цвета Калейнска
Родена на 19 юни 1988 г. във В. Търново, Цвета завършва е ЕГ „Асен Златаров“ с профил френски и испански. От малка мечтае да пътува по света и през 2008 получава стипендия в колежа “Св. Франциск” в Ню Йорк. През 2012 го завършва с медал за отличие и с дипломи по „Маркетинг-Мениджмънт”, „Международен Бизнес и Икономика”. В момента е студентка в Градския Университет на Ню Йорк, кампус Барух, където учи „Публична Администрация”.

Повод да ви запознаем по-подробно с Цвета Калейнска е информацията, която дойде отвъд океана, че нашето момиче е провокирало известен дизайнер на бижута за новата му колекция. Освен изисканост, красота и излъчване, Цвета притежава блестящ ум и магнетизъм и умее да приобщаваща хората - едно рядко срещано съчетание. За наше щастие - у българско мимиче.

Цвета работи като консултиращ стратег по социалните мрежи за корпорацията Dogs Bollocks 5 (db5) в Ню Йорк и консултира клиенти като филмовото студио Парамаунт и автомобилния гигант Тойота.

Тя хвърли малко повече светлина върху това какво й предстои в близко бъдеще, а читателите на Север.бг имат възможността първи в България да научат тази информация.

За тези, които не те познават, коя е Цвета Калейнска?

Усърдно работеща млада дама, която вярва, че с много труд мечтите се сбъдват. Сред приятелите съм сърцето на купона, в училище - отличничка, на работа - състезател и професионалист, а вкъщи съм просто Цвета без етикет и определение (но седяща по терлици!) :-)

1196051 1196052


Ти си млад и активен човек в Страната на неограничените възможности, избрана си за любим модел на българската диаспора в САЩ Моделс 2010 – това ли е причина да станеш "вдъхновение" за дизайнерските бижута на бутиковата марка Едуард Рот. Как се случиха нещата?

През 2010 бях взела Мис Диаспора Моделс малко на шега. Идвам от семейство, където знанието се цени, а за красота може да се говори, само ако е вътрешна. По време на конкурса и всичките му подготовки бях готова да се откажа на няколко пъти, защото с останалите момичета нямахме много допирни точки. Тогава се запознах с Наири Барсех. В този период Наири изготвяше индивидуални дизайни за известни личности в Ню Йорк.

Пътищата ни се разделиха, докато съдбата не ни срещна отново на едно благотворително събитие – тя вече преуспял дизайнер за бутиковата марка Edward Roth, а аз - успешен маркетолог. Вдъхновението на Наири дойде от доброволческата ми работа за лидерската академия за момичета "ГЛОУ" и от кампаниите по набиране на книги за "Да напълним студентски град с книги" и за Езиковата гимназия в Търново. Тук често ми казват, че нося заразително положителна енергия и мисля, че именно този позитивизъм бе причината това да се случи.

1196053


Занимаваш се и с благотворителна дейност – как се случва тя в САЩ, хората по-отворени и отговорни ли са към подобна дейност, какви хора (институции) се включват в благотворителни инициативи и на кого помагате?

Често организирам благотворителни събития за различни кампании в Ню Йорк, защото това е моят начин да направя нещо за промяната на света към по-добро. Американците определено са по-отворени към благотворителна дейност, отколкото ние българите.  Няма да лъжа, повечето пъти събитията са успешни поради моят публичен статус тук. Често се случва присъстващите да идват само, за да се запознаят с мен, но стига идеята за каузите, по които работя да се предава нататък, не се притеснявам от това. Славата, в такива случаи помага много.


Скоро ти предстои да участваш на VII Международен симпозиум по анализ на отношението, който ще се проведе в Ню Йорк. Каква е темата, по която ще говориш и какво е отношението на американците, когато става дума за подобен род обучения?

Изключително съм развълнувана, че ще имам възможност да съм част от VII Международен симпозиум по анализ на отношението и то само след няколко седмици. Едно е да се изявяваш с български чар по модните подиуми, но съвсем друго е да знаеш че с много труд и усилия си достигнал до възможността да дискутираш с експертите в твоята професионална област!

Аз се подготвям с представяне на практики при анализа на отношението в социалната мрежа Туитър или обяснено по-просто как да програмираме автоматично да се извлича нужната за нас информация от публикуциите на всички потребители на тази социална мрежа. Моята работа като стратег се изявява до голяма степен с анализ на данни, цифри и откриването на тенденции именно в Туитър. Скоро ми предстои да представя доклад и на голямо събитие в България, но за него ще споделя като му дойде времето.


Не мога да не те попитам и за меката на филмовата индустрия - магнит и голяма цел за много млади хора, търсещи популярност. Как бе избрана за стратег на Холивуд ?

За съжаление наистина Холивуд е цел на много хора, но повечето стремящи се към звездния живот не си дават сметка, че той въобще не е розов. 1% от хората, които се опитват да са актьори и актриси успяват. Останалите 99% са сервитиори и доживот си остават с мечтата за успех. По-лошото е, че дори и да нямат потенциала си вярват и просто пропиляват времето си в мечти. Аз съм работохолик по природа; в примес със знание и качества нещата се получиха при мен.

Както всички такива позиции в Америка и за тази се проведе конкурс. Малко е трудно, когато се пътува напред-назад от Ню Йорк до Лос Андежис, защото не обичам да изоставам в училище с материала, но няма как. Професията ми е такава, че изисква да съм на щрек 24 часа на ден за всичко - от това някой да не заснеме нелегално Брад Пит на снимачната площадка, до това колко стотни е промяната на популярността на даден филм в Туитър.

1196054


Как изглежда тази индустрия "отвътре", с кои известни актьори и продуценти си се срещала, какви съвети търсят от теб? Разкажи малко повече от "кухнята"...

Интересно е, когато моите приятели ме питат с кои известни се срещам, защото често аз не правя разлика дали те са известни или не. Професионализмът ми го изисква, а когато аз съм на работа, всичко е само бизнес и съм изключително дисциплинирана. Когато се срещаш с известни хора, не можеш просто да ги помолиш да се щракнете за Фейсбук... Сред популярните хора, с които съм се срещала, които мога да споделя са Хелън Хънт, Америка Ферера (от "Грозната Бети") и Закари Левай.

За съжаление договорът ми за поверителност не позволява да спомена имената на своите клиенти, но гарантирам на читателите, че много от нещата, които виждаме по социалните мрежи имат пръст българско в тях. ;-) Това, което интерсува всички, които търсят услугите на DB5 - компанията, за която консултирам, е какво мислят хората за тях - от прическата и тоалета, през актьорската игра до дадено изказване. Моята работа е да разбера именно това.


Какво мислиш, че може да се приложи успешно в България от американския модел на взаимоотношенията?

Задружността и идеята да си помагаме.


Сред читателите ни има много млади и целеустремени хора – какво би им пожелала?

Пожелавам на всички да вярват в себе си и работят усърно към изпълнението на мечтите си. Няма нищо невъзможно!


Какви са твоите мечти и цели?

Много са, но една от тях е да пренеса знанието си като маркетолог в България и да помогна на млади хора, заинтересовани от индустрията.

<< Sever.bg във Facebook >>



Докладвай за нередност в статията
Добави коментар