Вход | Регистрация

Великотърновка е вдъхновение за нюйоркска бутикова колекция

Като консултант-стратег Цвета Калейнска ще се изяви и на VII Международен симпозиум по анализ на отношението през март в американския мегаполис

Великотърновка е вдъхновение за нюйоркска бутикова колекция
Фейсбук / Цвета Калейнска

"Цвета e истинско вдъхновение: тя е женствена и елегантна, съчетава по изключителен начин духът на успялата и силна жена с нежност." Тези думи са на Наири Берсех, собственичка на нюйоркската бутикова марка Едуард Рот по повод великотърновката Цвета Калейнска, вдъхновила новата колекция за нюйоркския дизайнер.

Цвета нашумя зад океана през 2010, когато бе коронясана за Мис България Диаспора САЩ. Към момента българският модел работи като консултиращ стратег по социалните мрежи за корпорацията Dogs Bollocks 5 и клиенти като филмовото студио Парамаунт и автомобилната компания Тойота.

Със собственичката на Едуарт Рот Цвета се запознава на социално събитие в Голямата Ябълка. Красивото ни момиче успява успява да грабне дизайнерката с ентусиазма си за благотворителните кампании, по които работи за подкрепа на младите хора. Вдъхновените от Tsvetta ръчно изработени уникати от колекцията впечатляват с многоцветни артистични щампи младите жени.  

1192703

Марката Едуард Рот се прочу в САЩ миналата година, когато популярни модни блогъри я предпочетоха за своята визия на Седмицата на модата в Ню Йорк. Този сезон американският творец ще направи премиера на свои колекции и в Европа, в рамките на модните седмици на Милано и Париж.

През месец март Цвета Калейнска ще бъде и сред участниците на VII Международен симпозиум по анализ на отношението, който ще се проведе в Ню Йорк, пише Дарик. 

1192704

Като консултант-стратег по социалните мрежи за корпорацията Dogs Bollocks 5, в рамките на един от тематичните панели, Цвета ще представи добри практики при анализа на отношението и мнението в социалната мрежа Туитър.

Сред говорителите на събитието ще бъдат представители на IBM, Amazon, American Express, вестникарската агенция Huffington Post и др.

Симпозиумът е насочен основно към специалисти в областта на електронния маркетинг и има за цел представяне на напредъка и развитието на технологиите за анализ на отношението и тяхното приложение в маркетинговите и социологическите изследвания.

<< Sever.bg във Facebook >>



slava.bg
Докладвай за нередност в статията
Добави коментар