Стартът на „Горна търси таланти“ наближава
Фейсбук
"Технически" подробности забавиха малко старта на първото за железничарския град издание на "Горна Оряховица търси таланти". Проблемите вече са отстранени и съвсем скоро ще имаме възможността да видим какви таланти притежават малките и големи жители на града.
Инициативата е на Венелин Стефанов и Захари Николчев, а подкрепата е от Община Горна Оряховица и местни фирми, които ще осигурят наградите за най-талантливите. Ограничения във възрастта за участие няма, както и условие да се явите сам или с група. Да не говорим за таланта!
"Идеята е на нашата организация и целта е да покажем, че в нашия град има таланти. Защото какъвто и талант да имаш, той не струва нищо, ако не го използваш Засега няма да издаваме имената на членовете на звездното журито, само ще кажем, че са професионалисти.", каза за Север.бг Венелин.
В рамките на 3 дни всеки от кандидатите ще представи своя талант. В два дни следват полуфиналите, а самият финален ден ще завърши с концерт, на който също ще се изяват известни имена от родната сцена.
И, както повелява традицията, няма да се размине без награди. Победителят ще грабне голямата награда от 200 лева . Осигурени са и много предметни награди. А до 30 март 2014, трима от вас, харесали www.facebook.com/zarko.venio, ще получат двойна покана за финала на "Горна Оряховица търси таланти".
Конкурсните дни ще се проведат в зала 1 на Общината на 7 и 8 април. Поканите за големия финал на "Горна Оряховица търси таланти" няма да се продават, а ще бъдат раздавани на предварително записали се за публика хора.
Заявката може да бъде направена, като оставите име, фамилия и телефон за контакти на лично съобщение. Условието за участие е едно - да побързате да изпратите вашите имена, години, телефон за връзка и кратко описание на таланта, който притежавате на e-mail: [email protected].
Срокът за записване е 5 април. Организаторите ще се свържат с кандидатите и обещават, че това е началото на една нова и забавна традиция в железничарския град.
Север.бг е медиен партньор на събитието!