Вход | Регистрация

Приемат документи за личен асистент

За ползватели могат да кандидатстват хора с трайни увреждания, нуждаещи се от постоянна грижа/обслужване, в т.ч. деца с трайни увреждания

Приемат документи за личен асистент
Снимка: Булфото

Община Севлиево обявява прием на документи за ползватели на услугата "Личен асистент".

За ползватели могат да кандидатстват хора с трайни увреждания, нуждаещи се от постоянна грижа/обслужване, в т.ч. деца с трайни увреждания, отговарящи на едно от следните изисквания: лица с 90 на сто и над 90 на сто трайно намалена работоспособност или вид и степен на увреждане, с определена чужда помощ; с 90 на сто и над 90 на сто  трайно намалена работоспособност или вид и степен на увреждане, без чужда помощ; лица с по-нисък процент на трайно увреждане - с установена невъзможност за самостоятелно обслужване към момента на оценка на потребностите.

Могат да кандидастват и деца на възраст до 16 години с 50 на сто и над 50 на сто вид и степен на увреждане или деца на възраст от 16 до 18 години с 50 на сто и над 50 на сто степен на трайно намалена работоспособност, с определена чужда помощ или с установена невъзможност за самостоятелно обслужване към момента на оценка на потребностите.

В проектът "Подкрепа за достоен живот” не могат да бъдат включвани  лица, попаднали в обхвата на подпомагане по реда на ЗИХУ,  които към момента ползват социални услуги в домашна среда по Национална програма "Асистенти на хора с увреждания” или по други проекти/програми.

Включването на класираните потребители ще бъде съобразено с наличието на неусвоена часова квота на община Севлиево, като ще  се сключат договори за предоставяне на социалната услуга с такъв брой кандидат-потребители, чийто сбор на определените им месечни часове кореспондира с ресурсните възможности по проекта към посочената дата.  Поетапното сключване на договори със следващите кандидати по списъка ще се извършва при наличие на свободен часови/финансов ресурс.

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

  • документ за самоличност (копие), за дете - удостоверение за раждане (копие);
  • документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (копие);
  • експертно решение на ТЕЛК/ДЕЛК/НЕЛК (копие);
  • документ, определящ конкретното лице за настойник или попечител на кандидата за услугата (копие);
  • декларация, че към момента на кандидатстването не лицето не ползва социална услуга  по други национални програми или по програми, финансирани от други източници или по друг ред (в случай, че ползва към момента на подаването -  лицето вписва данни за срока на услугата, по която е потребител);
  • пълномощно, за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата  - когато не се подава лично

Документи се подават от 11 до 15 ноември, от 08,00 ч. до 17,00 ч. в зала 109 на първият етаж в сградата на Общинска администрация.

 

<< Sever.bg във Facebook >>



Докладвай за нередност в статията
Добави коментар