Вход | Регистрация
Ловеч 20°C

Гражданите в Ловеч ще се обслужват на принципа "на едно гише"

Гражданите в Ловеч ще се обслужват на принципа "на едно гише"

За да подобри работата на администрацията и да я приведе в съответствие с "Хартата на клиента", Националната здравнооосигурителна каса (НЗОК) въведе обслужване на гражданите на принципа "на едно гише" като част от правителствена програма, по информация на LovechToday.com. С цел измерване на удовлетвореността на здравноосигурените граждани от предоставените по този начин административни услуги, институцията провежда анкета сред здравноосигурените граждани. Формулярите от Анкетна карта ще са на разположение на гражданите в приемните на РЗОК и в ЦУ на НЗОК. На видно място ще може да се види образец на картата, както и информация за възможността гражданите да изразят свободно мнението си за административните услуги, получавани в системата на НЗОК, като се идентифицират единствено чрез своята възраст, професия и социален статус. Анкетната карта е анонимна и се попълва по желание на потребителите. Анализът на резултатите, които системно ще се събират и обобщават, включва отговори на въпроси за предпочитаните форми на административно обслужване на гражданите като: достъп до информация, количество на предоставената информация (яснота, точност, пълнота), отношение на служителите към клиентите и техните знания и умения да предоставят информацията по достъпен начин, възможност за насочване на въпроси към съответната институция, когато запитванията не са в компетенциите на Националната здравноосигурителна каса , и т.н. Предприетите действия от страна на НЗОК и нейните 28 регионални подразделения в страната ще помогне да се регламентират ясни правила за взаимодействие между гражданите и служителите в системата на НЗОК, за да се подобри качеството на предоставените услуги и ефективността на административното обслужване.



Докладвай за нередност в статията
Добави коментар