Вход | Регистрация

Прием на документи за личен асистент в Централния Север

От днес в страната се приемат заявления за личен асистент и потребител на услугата по проект "Нови възможности за грижа"

Прием на документи за личен асистент в Централния Север
Снимка: Булфото

От днес започва приемът на документи за лични асистенти и потребители по проект "Нови възможности за грижа”. Проектът цели намаляване риска от зависимост от институционален тип грижи и подобряване качеството на живот на възрастни болни лица и хора с увреждания, както и преодоляване на последиците от социално изключване и бедност.

Всички 265 общини в страната ще предоставят новата социална услуга, насочена към хора с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване; лица над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване, семейства на деца с увреждания и самотно живеещи тежко болни лица.

Изпълнението на Проект "Нови възможности за грижа” се осъществява по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014BG05M9OP001-2.2015.001 "Нови алтернативи” по приоритетна ос 2 "Намаляване на бедността и насърчаване на социалното изключване” на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси” 2014- 2020 и Партньорско споразумение № BG05-0401-1 от 24.03.2015 г.

Общата стойност на проекта е 64 966 534,16 лева, от които 55 221 554,04 лева са средствата от Европейския социален фонд и национално съфинансиране в размер на 9 744 980,12 лева.

12 хил.души ще имат възможност да се възползват от предоставяната социална услуга "Личен асистент” в продължение на 10 месеца. Продължителността на проектните дейности е 13 месеца.

Прием на заявления за кандидатстване за личен асистент и потребители ще има в Общините по места до 9 април 2015 г.

Велико Търново - Комплектът документи ще се приема в стая 218, етаж 2 в сградата на Община Велико Търново. За допълнителна информация за социалната услуга "Личен асистент” - телефон 062/619 220.

Ловеч - Приемът на документите ще се осъществява в сградата на Домашен социален патронаж пл. "Тодор Кирков" № 5 бл. Вароша, партерен етаж всеки работен ден от 08.00 до 17.00 часа.

Габрово – Прием на документи за потребители става в сградата на Община Габрово, дирекция "Образование и социални дейности” (входът е през служебния вход на Община Габрово), всеки работен ден от 09.00 ч. до 16.30 ч.

Заявленията на кандидатите за лични асистенти по проекта ще се приемат в Община Габрово, отдел "Управление на човешките ресурси”, стая 110, всеки работен ден от 09.00 ч. до 16.30 ч.

Русе - Заявленията ще се приемат всеки работен ден, от 8:30 до 16:00 ч., в Община Русе на адрес ул. "Черно море" № 2, ст. 13.

 

<< Sever.bg във Facebook >>

 



Докладвай за нередност в статията
Добави коментар