Таксбек Груп - възможност за кариерно израстване
Офисът на Таксбек Груп във Велико Търново отпразнува своя втори рожден ден. По повод празника, екипът организира Ден на отворените врати. С какво се занимава компанията, за възможностите за развитие на младите хора и какви свободни позиции има в момента, обяснява Цветанка Иванова, офис мениджър на Таксбек в старата столица.
Г-жо Иванова, коя е Таксбек Груп и с какво се занимава фирмата ви?
Таксбек Груп е международна компания, развиваща се и в България през последните 13 години. Тук във Велико Търново организирахме Ден на отворените врати, защото искахме да се свържем с младите хора, ученици, студенти и всички, които търсят професионална реализация и развитие. На посетителите разказахме за компанията, показахме им офиса и ги запознахме с мениджърите от Варна и Велико Търново.
Такскбек Груп като корпорация е създадена през 1996 година в Дъблин, Ирландия. Стартира дейността си едва с няколко души персонал, специализиращи във възстановяването на данъци на хора, пътуващи и работещи в чужбина. Оказва се, че има ниша за този бизнес и постепенно той се развива във финансовата сфера и консултации.
Неслучайно винаги цитираме думите на изпълнителния директор и основател на компанията - Тери Клун: "Ключовият фактор за успеха на компанията на конкурентните международни пазари и постоянното разрастване са именно служителите. Затова инвестираме непрекъснато в професионалното им развитие".
За изминалите две години, откакто офисът във Велико Търново е отворен имаме наети повече от 50 души и продължаваме да се разрастваме. Екипите на местно ниво работят в отделите за продажба, финансови и данъчни консултации, одит, международни плащания, администриране на промоционални услуги за корпоративни клиенти, маркетинг, организиране на пътувания и визи.
От какво се интересуваха младите хора?
Питаха каква възможност имат за развитие в международна компания като Таксбек. Всички посетители в Деня на отворените врати се запознаха лично с мениджърите на няколко отдела и видяха, че независимо от липсата на практически опит, имат възможност да започнат работа в Таксбек и да получат качествено професионално обучение. В момента търсим динамични и амбициозни хора за работа сферата на маркетинга, директните продажби и финансови одитори.
Какви са изискванията ви към кандидатите?
Важното е и да са мотивирани, амбициозни, да са сигурни в своите способности. Ние предлагаме безплатно обучение, започвайки работа, през което време всеки може да придобие конкретните знания и умения за длъжността. Предишният опит не е задължителен, но основното е добро познание по английски език, а всеки допълнителен език е предимство.
В какво се състои работата ви?
Ежедневно колегите обслужват клиенти по телефона или отговарят на техните индивидуални запитвания. Актуализират базата данни, работят с финансови и счетоводни документи.
Кое отличава Таскбек от другите фирми?
Факт е, че Таксбек Груп е от много години на международния пазар и поддържа високо ниво на услугите си чрез своя иновационен подход към клиентите и безупречно обслужване, не допускаме компромиси. Ключов фактор са професионализмът и способността ни да реагираме адекватно на промените в пазара. Не на последно място остава и грижата за служителите ни.
Имаме социална отговорност към намирането на индивидуалния баланс между работа и личен живот. Всички наши колеги се възползват от безплатните придобивки, като мобилен телефон, допълнителна здравна осигуровка, тийм-билдинг програми и спортове. Организираме също така и различни благотворителни и доброволчески събития във Велико Търново.
Вие организирате и благотворителност...
Да! Таксбек дари специализирано оборудване на децата с увреждания от Дневния център в града на стойност 3 000 лв. Служителите също направиха подарък за Коледа на децата и закупиха материали за логопедичния им кабинет. През тази година също ще продължим да помагаме на децата в нужда.