Чакаме по 6,5 минути пред НАП
Обслужването пък е 8 минути и половина
Снимка: Север.бг
6 312 данъкоплатци и осигурители са обслужени в Националната агенция за приходите във В.Търново през септември. От началото на 2014 г. до момента през ведомството са минали 64 243 души по различни поводи.
1 359 са посетителите на приходната администрация в областния град през септември по въпроси, свързани със здравно-осигурителния им статус, докато за деветмесечието това са направили 13 335 души. 1 282 клиенти са подали данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори през септември, а от началото на годината броят им е внушителен - 25 140 души.
408 са потърсилите през есента уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга "Справки за задължения", за 2014 г. броят им е 3 388.
483-ма са направили регистрация или промени в регистрацията през изминалия месец, докато за деветмесечието са 5 227 души. Това е свързано най-вече с регистрация на самоосигуряващите се лица, както и по ЗДДС. 721 души са го направили наскоро по необходимост от издаване на документ, а за годината цифрата е 5557.
257 клиенти са посетили НАП, за да попълнят заявление на документи по електронен път, а 173 – на ПИК /персонален идентификационен код/. За 2014 г. електроните заявления са 2683, докато ПИК са поискали общо 2334 граждани.
Любопитен факт е, че 6,5 минути е било средното време за изчакване на клиент през септември в НАП, а 8 минути и половина са отделени за неговото обслужване.