Идеал Стандарт Интернешънъл откри център за нови продукти и обучения
Вчера в Севлиево бе открит център за нови продукти и обучения на Идеал Стандарт Интернешънъл, съобщиха от пресцентъра на компанията. Той представя продуктовата гама на трите марки, с които компанията присъства на пазарите в Източна Европа - Ideal Standard, Vidima и Jado. Центърът предлага възможност на търговци, инвеститори и клиенти от Европа да се запознаят отблизо с продуктите, начина им на инсталиране и функциониране, което предполага по-професионално обслужване и съответно по-голяма удовлетвореност на крайните клиенти. Уникално предимство е, че изделията са работещи и могат не само да се видят и докоснат, но и да се изпробват. Пред своите приятели, представители на бизнеса, строителни предприемачи, архитекти и дизайнери, Ideal Standard сподели стремежа си да пренесе дигиталната ера в банята и да я направи място за удоволствие и релаксация. Голяма крачка към това са новите продукти на марката, с над 100-годишна история, представени в новия център. Той е разположен в преустроената сграда на бившия Районен универсален магазин в Севлиево, на два етажа, с обща квадратура над 1600 кв. м. Мястото не е избрана случайно, тъй като част от новите продукти се разработват в Севлиево, а и двете най-големи производствени единици на Идеал Стандарт Интернешънъл са разположени тук. Източноевропейският регион е стратегически за комапнията и българските предприятия на корпорацията имат ключова роля за развитието на бизнеса й в тази част от света. В България са централизирани много от дейностите по производство, планиране, финанси, информационно обслужване, логистика и дистрибуция. Изграждането на Центъра за нови продукти и обучения е в резултат на разрастването на източноевропейските пазари и необходимостта от предлагане на качествено нов подход при работа с основните дистрибутори на компанията, продавачите в шоурумовете и следпродажбените сервизи. На първия етаж ще се представят най-новите продукти, които компанията пуска на пазара, разположени в среда, която позволява да изпъкнат техническите им характеристики и дизайн. Показани са и трите водещи марки - Vidima - локален бранд за пазарите в Източна Европа, Ideal Standard - паневропейски бранд в луксозния клас и Jado - позициониран в суперлуксозния клас. Експозицията е динамична и ще бъде обновявана с най-новите разработки още преди да бъдат предложени на пазара. На втория етаж е разположен Центърът за обучение, който беше завършен в началото на март и в него вече са проведени обучения на 29 групи от различните източно-европейски пазари. На етажа има изградена компютърна мрежа, заседателна зала за около 40 човека, сервизни помещения и основна зала с мостри, разпределени в пет зони, обособяващи основните направления, в които компанията се развива: Санитарна арматура, Керамични продукти, Акрилни и Wellness продукти, Мебели и аксесоари и Специализирани продукти за обществени нужди.