Канадците рекламират повече в интернет, отколкото във вестниците
Телевизионните реклами остават царе в бранша
Снимка: sxc.hu
Приходите от онлайн реклама в Канада за надминали тези, получени от печатните медии в страната, сочи изследване, цитирано от physorg.com. Тенденцията е те да продължават да нарастват през идните години.
Според Канадското интерактивно бюро за реклама (IAV) онлайн приходите са надскочили очакванията на експертите и са се повишили с 23% до общо 2,23 млрд. канадски долара през 2010 г. Така те застават на второ място, изпреварвани единствено от телевизионните реклами.
В тази статистика рекламирането в търсачките продължава да бъде на първо място, носейки приходи от 907 млн. долара или 41% от общата реклама, следвани от рекламирането с банери и реклами на уебсайтовете (31%) и интерактивни реклами (26%).
Данните сочат още, че рекламирането с онлайн видео материали е нараснало с 85% за една година, докато рекламите, изпращани по имейл, са намалели. И двата вида обаче носят малък процент от общите приходи.
В Канада интернет генерира около 15,9% от доходите на всички медии, което е по-висок процент от този в САЩ (15.4 %) или Франция (15,6%), но е значително по малко от Великобритания, Германия и скандинавските държави, в които този този тип реклама генерира близо една трета от всички приходи.
Източник: iNews