Наградата в арт конкурса на Coca-Cola отпътува за Варна
В рамките на партньорството на ONE DESIGN WEEK и Coca-Cola беше реализирана творческа работилница „Втори живот“
21-годишната Фатме Мустафа, студент по "Инженерен дизайн" в Технически университет - Варна, спечели голямата награда в арт конкурса "Продължи контура на щастието с Coca-Cola”. Наградата й беше връчена на официална церемония по откриване на едноименната изложба в рамките на международния фестивал за дизайн и визуална култура ONE DESIGN WEEK, който се провежда в Пловдив.
"Партньорството на ONE DESIGN WEEK с Coca-Cola в подкрепа на таланта на младите хора в България, е изключително важно в годината, в която се отбелязва 100-годишния юбилей на контурната бутилка и тя присъства на българския пазар с кирилично лого - такова, каквото е било преди 50 години, когато започва прозводството на напитката в страната", подчерта Асен Асенов - директор на Едно, който лично връчи наградата на победителя в конкурса - професионален фотоапарат.
Конкурсът, реализиран като партньорска инициатива на ONE DESIGN WEEK и Coca-Cola по повод 100 години от създаването на емблематичната за марката контурна бутилка, срещна интереса на млади творци от цялата страна. Ученици, студенти и професионални дизайнери приеха творческото предизвикателство да продължат контура на най-разпознаваемата форма в света, а именно бутилката на Coca-Cola. Проекти за участие изпратиха 89 автора, от които 76 самостоятелни участници и 13 авторски колектива. Голяма част от авторите на произведенията присъстваха лично на откриването на изложбата.
Шестчленно жури от професионални дизайнери и съвременни артисти, сред които Ана Лейн от Финландия - организатор и продуцент на дизайн събития, Георги Лазаров - графичен дизайнер от студио ПУНКТ, Вито Валентинов - съвременен артист, Димитър Делчев - дизайнер на бижута и представители на организаторите, разгледаха постъпилите кандидатури и селектираха 19 проекта, които са представени в изложба "Продължи контура на щастието с Coca-Cola" в творчески комплекс "Инкубатор" в града под тепетата. Изложбата ще продължи до края на фестивала, а именно 28 юни 2015.
В рамките на партньорството на ONE DESIGN WEEK и Coca-Cola беше реализирана творческа работилница "Втори живот", която в рамките на два дни провокира посетителита на фестивала, жителите и гостите на Пловдив, да вдъхнат нов живот на празна контурна бутилка като я превърнат в произведение на изкуството. Повече от 80 са създадените уникални творби - закачалки, лапми, светещи инсталации, поставки, декоративни елементи и много други.