Вход | Регистрация

Ученици и учители посетиха Цешин

Визитата бе по проект по програма "Коменски"

Ученици и учители посетиха Цешин
СОУ "Вичо Грънчаров"

Петима ученици и двама учители от СОУ "Вичо Грънчаров” в Горна Оряховица участваха в работна среща по програма "Коменски" в полския град Цешин. Това бе петата транснационална визита по проект "Иновативното преподаване, с акцент върху информационните технологии и неговото влияние върху качеството на образованието”.

На срещата присъстваха и представители на още 5 партньорски страни – Испания, Италия, Румъния, Турция и Швеция.

 

Горнооряховското училище представи предварително разработени интерактивни упражнения на английски език и участва във фестивал на научните филми. Беше представен и новият брой на онлайн списанието, което отразява дейностите по проекта: http://www.souvg.com/comenius_electronic_magazine/.

Учениците имаха възможност да използват знанията си по английски език, за да общуват с децата от страните-партньори, да създават контакти и приятелства и с още по-голям ентусиазъм да усвояват знания и умения, необходими им за бъдещата успешна реализация.

"Уютна зала, традиционна полска музика, изпълнена от талантливи ученици, мили преветстващи думи от страна на директора на училището-домакин и много нови запознанства, направиха деня ми повече от страхотен. В училището имахме различни дейности, една от които беше гледането на десетминутни научни филми, които всяка държава беше изготвила. Съвсем заслужено първото място за най-добър научен филм беше присъдено на Румъния", спомня си Силвия Петрова, ученичка в 11 "а” клас от СОУ "Вичо Грънчаров".

За нея и съучениците й най-приятното преживяване в Цешин е била пързалката с шейни, с впрегнати коне.

По време на престоя в полския град горнооряховските ученици посетиха и една от най-старите солни мини в Полша, превърнала се с времето в музей и посещение до старата столица на Полша-Краков, както и нацисткия концлагер в Аушвиц.

 


Следи ни и във Фейсбук на: http://www.facebook.com/Sever.bg



Докладвай за нередност в статията
Добави коментар