„Доволни ли сте от обслужването?“, питат в Русенско
Областната администрация търси обратна връзка с потребителите чрез анкета
Снимка: Община Русе
Областна администрация-Русе отново се бори за приза "Най-прозрачна администрация”, след като стана носител на статуетката през 2012 година. За да получи подобаваща оценка от журито в конкурса, екипът на областния управител Венцислав Калчев съвместно с Областния обществен съвет за прозрачност и гражданско наблюдение организира преглед на качеството на публичните услуги в региона.
На електронната страница на Областна администрация-Русе в раздел "Анкети” е публикуван формуляр, в който жителите на областта могат да споделят впечатленията си от работата на библиотеки, читалища, съдилища, общински администрации, пенсионно осигуряване, данъчни служби, ТЕЛК, Бюра по труда, социални служби, обществени превозвачи НОИ, и др.
Търси се мнението на потребителите в теми като: дали работното време е достатъчно удобно за получаване на съответната услуга, има ли въведена система за управление на опашките, създадени ли са условия за изчакване и има ли достъп за хора с увреждания. Хората могат да приложат снимки или да споделят мнение и на други граждани като илюстрация на отговорите на съответните въпроси.
Пълният текст на анкетата можете да видите в прикачения файл, както и на сайта www.ruse.bg, а на хартиен носител формулярът е достъпен във фронт офиса на Областна администрация.
Попълнените анкети се приемат до 15 март 2014 г. на адрес: гр. Русе, пл. "Свобода” 6, на e-mail: [email protected], както и във фронт офиса на Областна администрация.
След обобщението на резултатите ще бъде изготвен обобщен доклад, който ще е публично достъпен на www.ruse.bg. Данните от доклада ще бъдат изпратени за сведение и за предприемане на мерки от кметовете на общините Борово, Бяла, Ветово, Две могили, Иваново, Русе, Сливо поле и Ценово, както и на ръководителите на териториални звена.