Преустройство на общинската администрация в Горна Оряховица
Отделите преминават в дирекции без съкращаване на персонал
Община Г. Оряховица
Общинската администрация в Горна Оряховица свива ръководните си длъжности чрез отпадане на административните отдели. Това реши днес на заседание Общинският съвет.
Промяната ще влезе в сила от 15 декемви, а с нея ще се избегне дублирането в ръководните функции - досега за един ресор отговаряха по трима души (зам.-кмет, директор на дирекция, началник на отдел).
Отделите на Общината преминават в едноименни дирекции. Заместник-кметът по устройство на територията получава 2 дирекции – "Устройство на територията и общинска собственост” и "Строителство и екология”, заместник-кметът по образование, култура, социални дейности и спорт ще отговаря за дирекция "Хуманитарни дейности и международни връзки”, а съществуващият отдел "Образование и култура” се разраства в дирекция.
Бившите отдели "Финансово-счетоводна дейност” и "Местни данъци и такси” стават дирекции под ръководството на зам.-кмета на инвестиционната политика. Отдел "Местно икономическо развитие и евроинтеграция” също става дирекция, която ще се ръководи от кмета, функциите на отдел "Стопански дейности” преминават към други звена.
Въпреки направеното преразпределение на административната структура няма да има съкращаване на административни кадри.
__________________________________________________________________________
Следи ни и във Фейсбук на: http://www.facebook.com/Sever.bg
регнюз