Над 40 билборда ще рекламират вътрешния туризъм
Кампанията за насърчаване на възможностите за туризъм у нас вече започна
Министерство на туризма
Билборд кампания за насърчаване на туризма в страната започва Министерството на туризма. Тя се провежда съвместно с общините.
Рекламни билборди ще бъдат разположени на централни места в различни общини, подканващи да се посетят известни забележителности на територията на други общини.
Акцент е поставен върху културно-историческите паметници у нас като: средновековната крепост Баба Вида, археологическия комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Бесарбовския скален манастир, крепостта Царевец и др.
Над 40 билборда ще изработи Министерството на туризма, които ще бъдат поставени на определени места, предоставени безплатно от съответните общини.
Кампанията вече започна и предстои поетапно поставяне на билборди в първите 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра, Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник.
Подобна инициатива се реализира за първи път у нас. Тя надгражда и постигнатите резултати от приключилия проект "Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм", която успя да достигне до около 2 млн. Души, информират от Министерството на туризма.
С нея се цели насърчаване на вътрешния туризъм, както и популяризирането на възможностите за целогодишна почивка в страната.
Над 7 млн.нощувки са реализирани от български граждани за периода януари-октомври 2015 г. Това прави ръст от 6,2% в сравнение със същия период на 2014 г. Повече от 2,8 млн.са българите, избрали да нощуват в различни туристически дестинации, или това е 8,9% повече спрямо 2014 г.
Приходите от нощувките за отчетения период възлизат на над 260 млн. лв. – 6,9% повече в сравнение със същия период на миналата година.