Над 14 000 клиенти се самоотчетоха
Снимка: ЧЕЗ
14 390 клиенти на ЧЕЗ се самоотчетоха от 5 до 11 март 2013 г., съобщават от ЧЕЗ, която покрива Плевенска и Ловешка области.
Припомняме, че потребителите имаха възможност сами да отчетат показанията на измервателните уреди. Това бе в рамките на извънредното отчитане на електромерите в Западна България. От 5 март 2013 г. влязоха в сила нови, по-ниски цени на електроенергията.
ЧЕЗ разкри и нова позиция - Енергиен омбудсман. Клиентите ще могат да се обръщат към него винаги, когато се съмняват в коректното решаване на техните жалби. Омбудсманът ще приема също така предложения на потребителите как да бъде подобрено обслужването на клиентите.
Омбудсманът ще проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него. Той запазва неутралитет, както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от Групата ЧЕЗ и винаги взема предвид аргументите и на двете страни.
Когато спорът между клиента и дружеството от Групата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, омбудсманът няма да се намесва. Ако вече е започнал проверка, тя се прекратява.
Първият енергиен омбудсман на компанията е Радослав Димитров.
Присъединете се към Sever.bg във Facebook, за да следите и там всичко, което публикуваме.
Източник: ЧЕЗ