Централният Север модернизира администрацията си
Областните администрации на Плевен, Габрово и Ловеч се управляват електронно за улеснение на гражданите
Снимка: sxc.hu
Четири областни администрации в страната вече имат електронно управление - Плевен, Габрово, Добрич и Ловеч финализираха проект за по-добро административно обслужване на гражданите. С нововъведението се синхронизира начинът на работа между граждани и Община, заяви Огнян Траянов, представител на една от фирмите, внедрили софтуера.
Електронното управление заменя директния контакт между гражданите, бизнеса и чиновниците в дадена община, защото услугата, която е необходима на всеки един от тях, може да бъде заявена по електронен път, каза още Траянов.
За да бъде обслужен електронно един гражданин, той трябва да попълни електронен формуляр, в който вписва своите искания, прикачва документи и данни, а на посочен от него електронен адрес получава заявената от него услуга. По този начин се пести време и разход на хартия.
Бенефициент по проекта е Областна администрация - Плевен, а нейни партньори са областните администрации на Габрово, Добрич и Ловеч, което включва 12 областни и 74 общински администрации.
Проектът е на стойност над 1 700 000 лева, като финансирането му е осигурено по програма "Административен капацитет".
Следи ни и във Фейсбук на: http://www.facebook.com/Sever.bg
Източник: inews.bg