Оригинална реклама на туризма в Исландия + ВИДЕО
В България също не им отстъпваме + ВИДЕО
You tube
Рекламата е най-трудният елемент от пътя на една стока или услуга, защото в нея е "скрита" печалбата. За загуба не може да се говори – не и по начина, по който повечето хора го разбират, защото дори една лоша реклама, все пак е Реклама. За изключителни умения се говори, когато рекламен агент успее да продаде "слон на стъкларски магазин".
И в същото време всеки от нас е наясно, че рекламата е най-голямата манипулация. Когато е направена професионално обаче, изпипана е естетически и има социална насоченост, с удоволствие се наслаждаваме и се оставяме да бъдем "манипулирани" от забавани кратки клипчета.
Вижте едно страхотно туристическо клипче, с което се показва как се рекламира една страна – в случая Исландия.
Изпълнителката на песента е Емилиана Торини Давидсдоухтир. Тя е дъщеря на италианец и исландка и е родена на 16 май 1977 в градче близко до Рейкявик.
Още от малка Емилиана има данни за изпълнителка от висок клас. Когато е седемгодишна започва да пее сопрано в детски хор, а на 15 г. развива музикалната си култура и таланта си в оперно училище.
Известност в Исландия й донася песента "I Will Survive", с която през 1994 г. печели музикален конкурс за деца.
Световна популярност й донася изпълнението на "Песента на Ам Гъл" ("Gollum Song") — финална песен от втората част на трилогията на Питър Джаксън, "Властелинът на пръстените", "Двете кули".
Изпълнението е поверено на Торини след като сънародничката ѝ Бьорк се отказва поради бременността си.
А ТУК може да гледате видеото, рекламиращо туризма, с което Велико Търново, Горна Оряховица и Дряново се пръскат от гордост!