Вход | Регистрация

Обучение за общински служители

111 служители на общинската администрация в Горна Оряховица ще преминат обучение по проект, информират от местната администрация.

Той е спечелен по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд. Договорът за безвъзмездната финансова помощ между Общината и Министерството на финансите, в качеството му на Управляващ орган бе сключен на 23 април.

Стойността на му е 70 265 лева, а продължителностат му е 12 месеца.

Основната цел на "Община Горна Оряховица – ефективна и компетентна местна администрация"  е да се повиши административния капацитет на общинските служители за по-ефектинво изпълнение на професионаните им задължения.

Целите са насочени към подобряване на професионаланта пригодност на общинските служители, както и към мотивацията им за качество и ефективно изпълнение на професионалните задължения. Сред тях практически умения за ефективни комуникации, управление на конфликтите и техниките за разрешаване на проблеми, лидерски умения и екипна ефективност и др.

<< Sever.bg във Facebook >>



Докладвай за нередност в статията
Добави коментар