Вход | Регистрация

Удължават срока за „Личен асистент“

Социалната услуга се предоставя в Гулянци по проект "Подкрепа за достоен живот"

Удължават срока за „Личен асистент“
Снимка: Булфото

Във връзка със стартиралия на 8 октомври 2010 г. проект "Подкрепа за достоен живот”, по който Община Гулянци е партньор, ръководителя на проекта Огнян Христов е уверил, че срокът за предоставяне на социалната услуга ще бъде удължен на база допълнително осигурени средства за 2014 година. Съобщението е публикувано на сайта на Общината.

Екипът за управление на проекта на местно ниво организира набирането на кандидати за ползватели на социалната услуга и кандидати за лични асистенти по Етап 3.

За ползватели на социалната услуга "Личен асистент” могат да кандидатстват хора с трайни увреждания, нуждаещи се от постоянна грижа/обслужване, в т.ч. деца с трайни увреждания, отговарящи на необходимите за това изисквания.

За лични асистенти по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, ако отговарят на едно от следните изисквания: да са безработни; да са трудово заети: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд; неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране - в трудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд.

Желаещите да ползват услугата "Личен асистент” подават заявление по образец до кмета на Община Гулянци в Административния център за обслужване на граждани при Общинска администрация - Гулянци в обособено за нуждите на проекта гише за прием на документи.

Всеки кандидат за потребител на услугата прилага към заявлението си и допълнителни документи, необходими за окомплектоването.

Оценката на индивидуалните потребности на кандидатите се извършва от специалисти – служители на дирекция "Социално подпомагане” Никопол, филиал Гулянци.

Приемането на документи от кандидатите за потребители и лични асистенти по Етап 3 е в срок от 11 до 15 ноември 2013 г. включително.

Оценката на индивидуалните потребностина кандидатите се извършва от специалисти – служители на дирекция "Социално подпомагане” Никопол, филиал Гулянци.

Окончателният подбор на кандидат - потребителите и на личните асистенти ще бъде направен от Комисия за оценка и подбор, назначена със заповед на Кмета на Община Гулянци.

Одобрените потребители и лични асистенти ще бъдат уведомени писмено за включване в проекта.

За допълнителна информация по проекта: г-жа Марияна Трифонова – Секретар на община Гулянци, тел: 06561/21-71.

Актуална информация по проекта може да намерите в Административния център за обслужване на граждани при Общинска администрация Гулянци.

<< Sever.bg във Facebook >>



Източник: Община Гулянци
Докладвай за нередност в статията
Добави коментар