Само 1% основателни жалби
Снимка: ЧЕЗ
Само 1% от всички подадени от началото на годината жалби към ЧЕЗ за надписани сметки са основателни, информират от компанията. А за този период са подадени 13 448 сигнала за проверка на високи сметки за електроенергия. Най-често сбърканата цифра е била в десетицата или стотицата. Другите са свързани с проблеми с електромерите.
От компанията гарантират, че системата им изключва всякаква възможност за манипулация на електромерите и поясниха, че при голямо отклонение на данните, сравнено с миналия месец, те се изпращат за проверка в един от петте валидиращи центъра на ЧЕЗ.
Допълнителни проверки на електромерите се правят и при понижение на консумацията с 45% или при увеличение от 75%, обясниха още от ЧЕЗ.
От 10 на 20 дни бе удължен и периодът за редовно, безлихвено плащане на сметките за битовите клиенти на ЧЕЗ. Компанията предложи удължения срок на безлихвено плащане като част от пакет от мерки, с които да стимулира редовните си клиенти и да им помогне да изплащат задълженията си за електроенергия навреме.
Като част от пакета мерки за облекчаване на битовите клиенти ЧЕЗ предложи възможност за разсрочване на плащането на сметките за срок от шест месеца и 10% първоначална вноска при сметки над 100 лв. За всички сметки до 100 лв. се предлага разсрочване на две равни вноски от по 50%.
За периодите на договореното разсрочване не се пристъпва към спиране на електроподаването.
Присъединете се към Sever.bg във Facebook, за да следите и там всичко, което публикуваме
Източник: ЧЕЗ