Три нови услуги в полза на клиента предлага "Енерго-про"
Те влизат в сила от 10 февруари
Енерго-Про ЕАД
"Енерго-про" въвежда три нови услуги за клиентите си от 10 февруари. Това са Енергиен консултант", "Изнесен офис" и "Приемен ден на ръководството".
Във всеки център за обслужване на потребители ще има възможност за лична консултация с "Енергиен консултант" - специалист на компанията, който ще обяснява как да се намали потреблението на електроенергия, а от там и сметката за ток. Обучени специалисти пък ще са на разположение да отговорят на въпроси на клиентите свързани с цената на електроенергията и методите за нейното формиране, както и на всякакви въпроси, касаещи енергийното законодателство.
На 11 февруари компанията стартира и инициативата "Изнесен офис".
Екипи със специалисти "Обслужване на клиенти" ще пътуват до по-малките населени места на територията на Североизточна България, в които няма постоянни центрове за обслужване и ще приемат клиенти в сградата на съответната община или в друга удобна за клиентите локация. Те ще работят по предварително обявен график, ще приемат документи и ще консултират клиентите по въпроси, свързани с услугите, които компанията предлага.
Втората инициатива "Приемен ден на ръководството на ЕНЕРГО-ПРО" откликва на изразеното желание на клиентите да имат възможност за личен контакт с ръководството на компанията. Срещите с Управителя на дружеството и с Директор Обслужване на клиенти ще се реализират по график в различни градове на Североизточна България. Всеки желаещ да се запише за среща ще може да го направи с предварително записване на телефон 0700 161 61 или e-mail: [email protected] .
След съставяне на графика за срещи, клиентите ще получават обратна връзка за участие в "Приемен ден".