ЧЕЗ дава възможност на клиентите си да получават електронна фактура
Електрическата компания отчита тенденциите към мобилност в съвременното общество
Снимка: Булфото
От днес клиентите на ЧЕЗ получават възможност да изберат дали да продължат да получават месечната си сметка за електроенергия по традиционния начин или да преминат на електронен вариант. Отказът от хартиената фактура може да стане безплатно, чрез подаване на декларация на корпоративния сайт на компанията www.cez.bg или с обаждане на денонощната информационна линия 0700 10 010.
Желаещите да въведат промяната трябва да представят само клиентския си номер и оторизационен код от хартиената фактура. Те могат и да подадат заявление в центровете за обслужване на клиенти на компанията в цяла Западна България. Бланка на декларацията ще бъде прилагана и на гърба на месечните фактури, издадени след 12 август.
Според регионалния мениджър на ЧЕЗ за България Петър Докладал електронната фактура вече предизвиква голям интерес у клиентите на компанията, защото предлага безспорни предимства - бързо получаване, защита на личните данни на клиента и най-важното - опазване на природата чрез спестяване на хартия, за производството на която се изсичат дървета.
Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с хартиения носител. Лицензираният клиентски софтуер на ЧЕЗ не позволява съдържанието й да бъде манипулирано.
Според Докладал нововъведенията в компанията са съобразени с промените в ритъма на живот на съвременния човек и все по-осезаемото навлизане на онлайн технологиите в живота му. Статистиката сочи, че само за първото полугодие на 2011 година уникалните посетители на сайта на компанията са повече от един милион.
Все повече са и клиентите, които плащат сметките си по електронен път.