Вход | Регистрация

12 предприятия на търговска мисия в Украйна

4 от тях са от Централния Север

12 предприятия на търговска мисия в Украйна
Снимка: Thinkstock/Guliver

Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) организира търговска мисия до Киев, Украйна, с участието на българските предприятия, производители на храни и напитки.

В състава на търговската мисия, която започна вчера и ще продължи до 2 ноември, са включени представителите на 12 български предприятия, сред които четири от Централния Север - "ВАС" ЕООД – Габрово (макаронени изделия), Ива Трейдинг ЕООД – Русе (търговия със сладкарски изделия и консерви), "Компас" ООД - Комарево (месни и месно-зеленчукови стерилизирани продукти), "Сиди 92" ЕООД - Плевен (макаронени изделия).

Програмата на търговската мисия до Киев включва провеждане на официална делова среща в Търговско-промишлената палата на Украйна с участието на представители на украинската администрация, Министерството на икономиката, на митническите и данъчните служби, информират от ИАНМСП.

Представителите на нашите предприятия ще имат възможност да посетят Международната специализирана изложба WorldFood Ukraine – International Food and drink exhibition и завод за производство на бира "Оболон". С цел проучване на пазара ще се проведе среща с продуктови мениджъри на хипремаркет NOVUS, където българските представители ще се запознаят с асортимента и ценовите сегменти на предлаганата продукция.

За участниците в търговската мисия са предварително организирани двустранни срещи с украинските партньори, както и с търговските представители на България в Киев.

Провеждането на търговски мисии в чужбина е един от инструментите, които ИАНМСП използва в дейността си по развитието на експортния потенциал на българските малки и средни предприятия. Те предоставят възможност за осъществяване на преки контакти между нашите компании с потенциални чуждестранни партньори, насърчаване на производствено коопериране и сключване на обвързани сделки.

Участието в търговските мисии в чужбина води до повишаване на експортната култура на предприемачите чрез запознаване на място със специфичните изисквания за отделните стокови групи, адаптиране на българските продукти към съответния пазар, внедряване на добри производствени и търговски практики.

Създаване на бизнес партньорства, познаване на специфични начини за промотиране на българските стоки водят до увеличаване обема на българския износ за приоритетни чуждестранни пазари.

Търговската мисия се организира по проект "Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия”, по който ИАНМСП е институционален бенефициент. Финансирането е от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007 – 2013 г.

<< Sever.bg във Facebook >>



Докладвай за нередност в статията
Добави коментар