Вход | Регистрация

Омбудсманът се срещна с граждани

Омбудсманът се срещна с граждани
Снимка: ЧЕЗ

Граждани от Плевен се срещнаха с енергийния омбудсман Радослав Димитров в петък и изразиха своите оплаквания и недоволство от услугите на ЧЕЗ. В резултат от посещенията си и в другите областни градове Радослав Димитров се надява на "подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите към ЧЕЗ".

До момента са изпратени над 200 сигнала от различни потребители на енергийната компания, като една четвърт от тях са вече разгледани, а 35 становища за изпращане до клиентите са вече изготвени.

В продължение на един месец институцията Енергиен омбудсман на ЧЕЗ е вече реалност и в действие. Основните й цели са да разреши нарастващите спорове между клиентите и компанията, като спазването на неутралитет към клиентите и ЧЕЗ от страна на Радослав Димитров, е едно от условията.

Тези, които имат желание да подадат своите сигнали, могат да се свържат с омбудсмана на тел. 02 8958 450, факс 02 8959 770, по електронна поща [email protected] или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140

Всеки, подал жалба, ще бъде осведомен в рамките на 5 работни дни дали ще бъде разгледана, а до 30 дни ще получи информация за решението на омбудсмана.


Присъединете се към Sever.bg във Facebook, за да следите и там всичко, което публикуваме.



Източник: ЧЕЗ
Докладвай за нередност в статията
Добави коментар